SHADES OF BLUE

By 03:30



Bershka pants / ccc boots / New Yorker flannel /  Mango sweater  / Amadeus coat / H&M rings / Mango sunglasses / Zara beanie 
Vintage watch / Zara backpack


    Hi lovely people.So I finally made my fashion blog.First of all I want to thank all the people who support me in all my passions and who find something in my fashion sense.Many of you will probably ask me why a 17 year old girl is blogging? Well, the whole thing is a long story but let's say I was kind of obsessed with reading other blogs for about four year and afterwords I started to blog as well in 2011. I'm trying to get to the point where the opinions of people don't matter, where I feel 'total me', no matter if others like it or not.So I hope you would stick with me on this journey and see some other side of me.In first post I showed you one of my favorite outfit of this time of the year.This coat is amazing and it goes with everything.I love layered clothes like this flannel and sweater.It was so windy this day so I put one of my favourite beanies from Zara.Also I put some accessories like watch,rings and my favourite pair of sunglasses.

                                                                                           Till the next time,keep smiling

                                           

                                                             Follow me on


You Might Also Like

84 comments

  1. Love the photos, you're awesome :)

    ReplyDelete
  2. aaaaaaaaj, majo <3 mislim ja i dalje tebe zovem majo iako sam saznala da se zapravo zoveš jelena ? ne smeta ti ? ako smeta ja ću da promjenim to :D haha xd nego ,tako mi je drago da si došla na blogger joj ima da te zapratim to je definitivno,i nemoj više da bježiš ,evo upravo sam na svom blogu i pisalas am dole na chat majo ,majo ali maja ne vidi haah xd oke moram reći da si ti predivna i prelijepa ovdje <3 stvarno jesi :D <3 -jedva čekam idući post <3 i da ja ću te definitivno u svemu podržavati <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma (i da stavi da te ljudi mogu sljediti ,vjerujem da će mnogi htjeti da budu tvoji sljedbenici :D )

    ReplyDelete
  3. Sjajne slike , predivan outfit. Baš u mom stilu. :)
    P.S. Moj blog:
    styleonfirstplace.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sjajan post i slike! Ako bi volela da se upoznamo, idi na moj blog i komentariši:

    mylife11212001.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno:) Naravno da možemo

      Delete
  5. Uopće ne mislim da netko od 17 godina ne bi trebao blogati. Naime, vjerujem da si sada puna ideja, što se uostalom vidi i iz tvojih fotki koje su btw prekrasne!!! Ljubav prema fotografiji i modi definitivno će uroditi dobrim postovima za blog, a odsada ću taj rad i ja pratiti. Pozdrav! Bravo!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo mi je jedan od najljepših komentara.Hvala ti puno i naravno da se pratimo:)

      Delete
  6. Majaa ❤ savrsen ti je blog, obozavam tvoj stil oblacenja i koliko sam uspjela pohvatati na tvom starom blogu stvarno puno vodis racuna o tome sto mi se bas bas svidja, treba drzati do sebe. Tesko mi je povjerovati da si nosila kapu jer je kod nas s druge strane prilicno toplo, svoju odavno nisam nosila hhh. Nemoj vise odlaziti ili mijenjati blogove jer te kasnije tesko nadjem. Jedva cekam novi post :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gaby tako mi je drago što si mi našla blog i evo obradovala si me s ovim komentarom i nadam se da ćeš češće navratiti.Ly <3

      Delete
  7. Super cute casual look. Amazing pics location too!
    Valentina
    http://www.mybubblyzone.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love this location so much,thank u

      Delete
  8. Gorgeous pics, love the jeans! x
    http://sweatshirtsanddresses.com

    ReplyDelete
  9. Beautiful photos. That sweater looks so cozy x

    Florals&Smiles
    Twitter

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes it's so cozy,thank you so much :)

      Delete
  10. Baš lepe slike!
    Hoćeš da se zapratimo? Obavesti me.
    novi post: www.senkasfashion.com
    Puno poljubaca!

    ReplyDelete
  11. Fotke su super kao i look :)

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  12. Good luck with the blog! Pretty photos, keep it up! Thanks for stopping by my blog :)

    x
    http://razzdazzle.blogspot.mx

    ReplyDelete
  13. jelci, eto subota je ujutro i nisam imala posla i reko pa idem joj pogledat blog. i iako sam na mobu pa ne mogu vidit dizajn bloga sigurna sam da je sjajan :) ugl fora je sto pises na engleskom i outfit je vrhic logicno ti i tvoja zara hahah za par mjeseci cu imat 15 a ti 18 omgggg kako vrijeme leti haha ja sam na blogovima od 2010. i et valjda se onda poznajemo vec 4 godine :) sjecam se jos one maje i sierre hahah al et iako je ispalo krivo meni je to lijepa uspomena :) mislim ta sierra mi je sad jedna od najboljih youtuberica haha hvala sto si mi omogucila da ju otkrijem na tako specifican nacin ��
    super su ti slike :) jel to slikas s onim malim rozim foticem? haha imam jednu drugaricu tu u zgu i ima predobru nikon kameru i ja bi taku htjela soooo baaaad �� i cura ima sjajne slike na instagramu bas su �� ugl ja sam htjela tu neku jaku kameru za bozic al nisam ju kao sto i vidimo dobila hah mislila sam mozda sad imam krizmu za dva mjeseca pa da mozda s paraama koje dobijem kupim ili to ili novi mob al nez sta bi hah �� oke nez zasto sad ovo sve pisem najbolje da ti jos jednom pohvalim novi blog i odem
    e da i ime bloga ����������
    caoo ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karla moja što bi ja bez tebe.Hvala ti šta si se raspisala i da uzmi fotic obavezno za krizmu:)

      Delete
  14. Odlican blog (kao sto sam ti vec rekla ;) ) i veselim se novim postovima! <3

    ReplyDelete
  15. Hi dear and congratulations! Open a new blog is a very important thing! I'm very happy for you and I'm very happy to have a new friend. I like very much this outfit based on blue. You are so beautiful my dear. Kisses from Italy (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    ReplyDelete
    Replies
    1. This means a lot to me,thank you so much! :)

      Delete
  16. Beautiful look :)

    http://inspirationswithm.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  17. great look hun

    Shalay,
    itsjustshalay.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Lovely post, I like your casual style. The boots are amazing!
    With love,
    Marta

    ReplyDelete
  19. I really like your jeans, dear and you live in beautiful place :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know it's amazing! Thank u so much

      Delete
  20. Nice look.
    Lovely boots, kisses.

    http://www.trendythais.com/

    ReplyDelete
  21. love this outfit <3 jeans and sweater are a perfect combo!
    x from Italy
    Cate ღ kate/idoscope | youtube

    ReplyDelete
  22. Love the jeans ! Kiss from Paris !

    www.lacoquetteitalienne.com

    ReplyDelete
  23. Jako lijepe slike :D Plava je moja najdraža boja :*

    ReplyDelete
  24. Uopce se ne bih slozila sa tezom da sedamnaestogodisnjaci ne bi trebali voditi blogove. Smatram da svako, sa bilo kakvom idejom, i najbitnije zeljom, moze i treba blogovati. U svakom slucaju, zelim ti svu srecu :)

    TRENDGALORE
    BLOGLOVIN

    ReplyDelete
  25. I'm glad you're feeling as though other people's criticism etc doesn't matter and that you feel completely 'you' - that's great! I really like this look on you, it has an 'edge' to it and that watch is perfect!

    Gabrielle | A Glass Of Ice


    x

    ReplyDelete
  26. Predobre slike,super post i jedva cekam da nastavis s blogom <3
    -Helena

    ReplyDelete
  27. Love this, basic but beautiful - love the ripped jeans xxx

    www.susannahzabelle.com

    ReplyDelete
  28. Loving these 50 shades of Blue Xxx
    http://itsjustwinnie.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  29. Beautiful pics!

    I am following you on Bloglovin, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    MY PETITE CORNER

    ReplyDelete
  30. I love Croatia and I'll read your blog with pleasure ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank u darling,glad to hear that

      Delete
  31. Great outfit post :) Love those boots :)

    http://alannahharrigan.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  32. this is awesome :) i really hope you're having an amazing day!

    mfashionfreak♥blog
    GIVEAWAY

    ReplyDelete
  33. Gorgeous pictures xx

    www.susannahzabelle.com

    ReplyDelete
  34. Vrh stajling! Svidjaju mi se slike i posebno detalji, zaista sjajno!

    xoxo, M

    http://www.perfectlyimperfect.info/

    ReplyDelete
  35. You have done a super job! I love how you've included all the classics needed for a pared down cool look! The addidas, creepers, pea coat are such low key staples for one to express confidence in a very laid back look!

    (='.'=)
    -Lauren
    adorn la femme

    ReplyDelete