ILUSTRACIJE PROŽETE LJUBAVLJU-DESIGNIO

By 18:13



I sami znate da volim podržavati umjetnike pogotovo one koji provode ideje i misli slične kao i ja. Danas vam predstavljam dvoje mladih dizajnera porijeklom iz Bosne i Hercegovine koji trenutačno žive u Danskoj i u čije postere ćete se kao ja zaljubiti na prvi pogled.
Njihovi posteri su spoj skandinavskog minimalizma i domoljubnih tema. Motivi su ljubavni,tradicionalne izreke,karte sa gradovima,poučni i kultni citati. Nenametljivi dizajn koji se uklapa u svaki kutak je mene zapravo najviše i privukao. Originalnost,minimalizam,dizajn,izbor stvari koji nude je ono što ih karakterizira.
Sve što vas zanima možete naći na njihovoj web stranici Designio Webshop. Dostavljaju internacionalno,a vjerujte me odušević ćete se kada dobijete svoj poster.
Mene su najviše oduševili citati i naslovi pjesama Dina Merlina kojeg obožavam.

Ja sam malo popričala sa Zlatkom i Hasanom u kratkom intervjuu.
Također iskoristite moj kod jelena15 s kojim dobivate 15% popusta na ukupnu narudžbu,a traje do 25.9 :)
Uživajte!





Tko stoji iza brenda Designio?
Zlatko i Hasan su osnivaci, i dio team-a od samog pocetka i prvog dana. Poslije su nam se jos pridruzili Amira, sto nam radi iskjucivo sa Drustvenim Medijama i bloggerima, a i Mario sto nam vodi distribuciju. Dakle mali team smo od 4 ljudi, ali netreba zaboraviti i sve nase “ambasadore” u Europi sto nam isto pomazu i daju jako veliku podrsku nasem radu.

Kakave vrste dizajna nudite i čime ste inspirirani? 
Svi boravimo u Skandinaviji, i odrastli smo sa skandinavskim stilom i dizajnom koji je jako puno popularan po minimalistici. Cilj od prvog dana nam je bio da nekako spojimo skandinavski dizajn sa BiH i Hrvatskom, i poslije dugo vremena su nam ideje dosle da probamo napraviti postere. Postere sto mogu biti dio interijera u domu, a sto i mogu privuci nasim kupcima da se sjete svih lijepi uspomena.. Dakle medju najprodavanijim posterima su nam “karte” i slike gradova, jer to nam pogotovo cesto daje osjecaje prema necemu. Jedan primjer je Hrvatska karta, odmah kad vidimo Dalmatinske gradove, sjetimo se kako smo kao klicni putovali po obalom. Tako isto ako zivimo Vam Hrvatske, naravno da bi trebali da imamo neku ljubav prema rodnom gradu, pa da cak i to okacimo na zid - za sve te lijepe uspomene. Inspirirani smo ljubavi, ljepotama u nasoj domovini, uspomnima i pozitivom.. Sve to nekako probavamo spojiti u jedno..






Što za Vas predstavlja minimalizam i minimalistički način života?
Minimalizam je za nas kad je nesto u balansu i nije pretjerano. Nasi posteri nece nikada imati previse “nadjdjani” i pretjerani stvari na sebi. Uvijek ce biti jednostvani, i uklopljivi uz svaki dom. Dakle, minimalisticki nacin zivota je nama kad nicega nije pretjerano.. Dakle treba tu uvijek biti vremena po malo za sve uzivotu, a nikad ne zaboraviti cijeniti i uzivati u male trenutke i uspomene. Mi u svedskoj imamo jednu rijec sto se zove “fika”. Fika je nama toliko jedna dobra stvar da smo cak napravili poster o tome. Fika je kada se nadjes sa najblizim poslije posla ili vikendom na kafu i kolac, i onda “fikate”.. Fikati moze biti pricati o svacemu dok ste opusteni, ali kratko receno - za toga uvijek treba biti mjesta u zivotu, da se druzis i koristis kvalitetno vrijeme sa tvojim najblizim.

Dali u budućnosti planirate otvoriti neki concept shop I gdje sve možemo naći vaš dizajn?
Trenutno se nas dizajn samo moze naci na nasem webshopu, www.designioshop.eu  .Tu smo se trudili da ga napravimo sto lakse za koristiti, i da ga sto vise prilagodimo za nase kupce sirom svijeta. Naravno, imamo i u planovima da se nasi proizvodi prodaju u Zagrebu i Sarajevu kao pocetak, i radimo na lokacije, ali nije jos nista 100% dogovoreno. Tacno, trazimo prodavnice sto bi imali jedan manji dio nasih proizvoda u svom sortimentu. Nama je najlakse prodavati preko nase internetstranice, ali po iskustvu primjetimo da Hrvatska i BiH jos nisu spremni za webshopping koliko su nasih Skandinavci, pa zato je i “must” imati i sortiment u prodavnicama ukoliko hocemo da se sirimo na tim podrucima.



Čula sam da vaša kolekcija Designio Kids nosi i društvenu ulogu o čemu se to točno radi?
Da!.. Za svaku prodaju od nasih postera iz Designio Kids kolekcije, doniramo po 1€ za djecu u BiH. Dakle, kada skupimo veci iznos, onda razmotrimo uvijek gdje bi se ove pare najbolje mogli donirati.

Vaši posteri odišu predivnom i posebnom energijom što mislite što najviše privlači vaše kupce? 
Kao prvo mi je jako drago cuti da sti uhvatila tu predivnu i posebnu energiju, sto bas hocemo da nasi kupci uhvate. Kao sto prije navedeno, cilj nam je da nasi posteri sire ljubav, pozetivu i vracaju Vas na sve vase divne uspomene.. To je to poruka i poster sto mi hocemo da posaljemo nasim kupcima, a i to sto sam siguran da privlaci nase kupce..  I da, da li sam vam rekao da imamo jednu citavu kolekciju sto samo ima “ljubavne” poruke i postere?










      




You Might Also Like

3 comments

  1. Odličan post. Jako zanimljiv! Uzivala sam citajuci.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  2. Volim ovaj post! Samo tako nastavi

    ReplyDelete